Ännu en trist fredag.

Hej hej .
Tack vare strul hit och dit så har jag bestämt att inte gå på New Moon idag. Finns lite anledningar varför och det tar jag inte upp här.

I alla fall har dagen bestått av religion, kan ju dock säga att vi inte hade religion, utan vi satt och snackade om Cmabridge mm. Efter det, samhäll. Allvarligt, klockan kan aldrig gå så sakta, förutom på SH lektionerna. Snigeln är till och med snabbare.........................

Nu ska ja sätta mig och göra lite spanska eller svenska eller ah, någonting. Det kommer nog så min fredag kommer att se ut. Inget att göra. PERFEKT!

 

 


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej! Roligt att du är med i min julkalender :) Jag drar alla vinnarna den 27:e :)



Kram

2009-12-04 @ 13:52:17
URL: http://www.minnies.se
Postat av: sarah

kika gärna in i vår blogg och titta på våra handgjorda armband som går att köpas via bloggen :)släng in en kommentar om du är intresserad!

2009-12-05 @ 00:20:07
URL: http://equalityuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0