Bio och libanesisk mat !

Neew Moon var jättebra ! :) Jag och felicia satt och skrattade en hel del åt småtjejerna som skrek till och fnissade första gången Jake kom i bild, speciellt när han drog av sig tröjjan. Haha.
Synd i alla fall att inte Angelica och Rebecka kunde hänga med, en annan gång tjejer :)

När jag kom hem väntade libanesisk mat. Kunde dock inte äta mycket bara för att allt va starkt (Jag kan inte äta stark mat..) Men potatis och kyckling blev det i alla fall :)

Vad som är ännu roligare är att jag tror att jag håller på att bli förkyld. Har börjat få lite hosta och sån skit. Och just nu sticker det i näsan, fast det kanske va för att jag råkade glömma att jag hade tagit massa parfym innan , och tog minst lika mycket en gång till ca 5 min efter det. Jaja , luktade gott i alla fall ! :)

Ha en bra lördagskväll allihopa ! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0