Dålig uppdat.

hej hej allihopa.
inte riktigt haft tid och lust att blogga. För vem vill läsa när det inte handlar om något? ah juste, min blogg handlar ju inte om så värst mycket. HAHA.

va på stan och handlade med sara igår. all denna hysteri för mellandagsrea?
alltså, ja kommer till stan tänker för mig själv att "nä, ska inte köpa för mycket nu....."
kommer hem med 3 kassar, varav ett plagg (ett par jättesöta trosor) var på rean.
koftan, tröjan och andra underkläder fanns inte på rean, men de fick följa med hem ändå. Så ja jag är ungefär 700 kr fattigare.
men det är smällar man får ta aaight?

senare åkte vi in till stan igen för att möta upp Elias och Tommie. Gick till hemmakväll för att hyra film, som det sedan visade sig bli en skräckis som alla ville se förutom jag som absolut haaatar skräckfilmer..
Drag Me To Hell blev det i alla fall och ja vet nte riktigt va ja ska säga mer än att ja hatar skräckfilmer.
Efter det gick vi ut i snön och blev aningen blöta, eller i alla fall jag och sara då tommie och elias roade sig med att trycka ner oss i snön.
Men jag gillar dom ändå :)

Nu ska ja återgå till min vardag, funderar starkt på att kolla på fler SATC avsnitt. Kan ju säga att de första avsnitten är annorlunda gentemot de sista. Men alltid lika bra ! :)

Kommentarer
Postat av: K R I S T I N - en blogg om mig och min vardag!

Söt blogg!

Kika gärna in i min blogg,

kanske vill du också svara på dagensfråga? :)



K R A M A R F R Å N K R I S T I N ! : )

2009-12-28 @ 18:50:57
URL: http://kristineeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0