Ett beroende?

Nu är allt fixat inför natten/imorgon. Sminket är borta och alla krämer är i ansiktet, kläderna är framplockade, väskan är "packad". Det är väl alld skulle ja tro. SKÖNT!
Blir nog sängen rätt tidigt idag, som ja skrev igår har jag blivit jättetrött på sistone. Inte bra det, och bra va det inte att jag höll på att somna under Naturkunskapen, (Kollade på en 55 minuters film. Dö tråkig..) , men jag smög med min mobil så jag blev pigg på ca 5 sek.. ;)

Nä men de va väll allt? Det är rätt chill i skolan. Ska sätta mig imorgon (efter all julklappsshopping med julia) och plugga. Har kvar lite svenska och så ska ja även göra en engelska grejj. Men det tar inte allt för lång tid.
Nu ska ja ta och fixa det allra allra sista.
Hörs imorgon :)

Dagens Låt, kan ju säga att jag är lite sådär smått beroende just nu :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0