Idol.

Blablablablablab.... idol fortsätter 22.25.
yeeeey , jävla reklam?

Idag har jag varit superduktig. Jag har lagat mat till hela familjen!! + efterrätt.
Det bjöds på; Italiensk Pasta och fransk chokladtårta med hemmagjord (av mig!) hallonsås med vanilj mm , och grädde. Fattar ni att jag just nu rullar fram. Ni vet min theme song va? :)

vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram jag tar mig till ställen bara drömmar kan.....

Imorgon ska jag jobba, tillsammans med sara. Paketinslagning på intersport a6. Så vad sägs om att få världens finaste inslagning av mig? ;) jag som kan slå in så fint.......*host*

som dom just nu sjunger på Måns Möller, adjöadjöadjöadjöadjöadjöadjöadjöadjöadjöadjöadjöadjöadjöadjöadjö.
han är dock en människa jag typ inte tål. så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0