Lalalalalala

Började 9.15 ,  slutade 10.45 inte helt fel eller hur?
Steven gör jättelätta matteprov och det gillar vi (Y) .

Hur som hellst, jag har ingen aning om vad som kommer att hända idag. Jag har varit ute på en liten promenix med hunder för en liten stund sen. Det är faktiskt skönt att gå ut lite och få frisk luft.

Har även börjat få ordning här i rummet, om man bortser från alla gamla böcker (ni vet, kitty och alla sådana man läste när man va yngre) , och alla gamla cd skivor t.ex Hits for kids, som ligger på golvet utspritt. Ja , jag behöver en hylla, och allt gammalt ska upp på vinden. Ingen nytta gör de på mitt golv i alla fall.

Nä nu ska ja dra mig ((:
Förresten, filmen igår va mycket mycket mycker bra, tummen upp för den ! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0