Plugg.

Idag upptäckte jag att.. mina svenska instuderingsfrågor låg i kalendern.. Hur ska detta gå?Hur många mer saker låg det egentligen däri?;o
Julia håller i alla fall på att kopiera sitt papper till mig så att jag kan fortsätta. Ska alldeles strax sticka över till henne och hämta dom. Det är ju trots allt bara 2 meter mellan..

Annars idag så ska jag göra svenska, slå in julklapparna som kom, och sedan om jag hinner, ska jag kolla lite på matten! Jag är grymt stressad idag, och hela denna veckan började perfekt...
Som t.ex i morses när jag vaknade till vid 07.03 och såg att jag hade tryckt på fel knapp på alarmet, altså hade jag tryckt på STÄNG ist för SNOOSE. Jag kastade mig upp ur sängen , drog på mig kläderna sprang ner och fixade mig i ordning, och jag gick hemmifrån 20 över 7. Inte illa va?
Efter den otroligt hektiska morgonen, fick jag en lugnande fika med min Sara på Claras denna gång. Vi som alltid brukar gå till mitt favoritställe, som tyvärr va stängt idag..

Jaja, dags att gå in till jullie och hämta pappret, skriver mer ikväll.
Pussilulu:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0