Så mycket, för mycket.

HEMMA!
Va precis ute med hunden och nu är jag hemma i värmen. Nu är de i alla fall december på riktigt, det är frost och kyla ute. Allt som saknas är snön eller vad säger ni? Jag tror dock att jag klarar mig utan..

Idag har varit hektisk redan. Efter skolan som slutade runt 14.00 så sprang jag runt och letade efter passande kalendrar. Men nej , dom har ju självklart "slängt ut" alla som är 2009/2010 , så nu finns det bara för året 2010.
Kan dom åtminstånde inte tänka på stackars mig som tappat min? hehehe
Ska i alla fall kolla in en sida, då man kan beställa kalender, som man dessutom designar själv. Kanske har dom det jag letar efter! :)

Efter det gick jag till biblioteket och lämnade tillbaka två böcker, kom ut med 4 nya...
Nyckeln till avkoppling på kvällen är faktiskt inte att kolla tv, sen slänga sig i sängen och sova, nej inte för mig i alla fall. Sitta med en bra bok och handkräm med lite tända ljus, det är avkoppling. Lånade hem en bok med dikter/poesi, undra om den kan vara bra?

Nu ska jag ta och ta tag i min spanska. Och efter det svenska (om jag hinner!).
Vill inte sitta uppe och stressa hela dagarna, alla vet hur dåligt jag mår av att stressa. Eller a, för er som inte vet så har jag bearbetat det i 3 och ett halvt år nu. Fick otroligt mycket stöd och hjälp under högstadietiden av en speciell lärare som även var världens bästa lärare. Åh om man ändå kunde få lära sig av honom hela livet ut.
Det hade jag verkligen uppskattat! Mycket "vis" på sitt sätt.


idag ;
Jeansleggings - BikBok.
Långarmad svart baströja - Gina Tricot.
Armband - Kroatien.

+ hemma-mys-tofflor - Sydda själv i 9an ;)



Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag. Kolla gärna in gårdagens lucka, du kan fortfarande tävla om den också :)

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie :)

2009-12-02 @ 17:41:34
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0