Stress dag #1

Hej sweeties.

Dagen har varit otroligt stressande. Vad har jag då gjort kan ni tänka? mjo jag har sprungit runt som en galning , försökt att hinna med allt, och inte nog med att jag har mycket att göra. Hur i hela friden ska man hålla reda på allt när man tappat sin kalender,(som är mitt LIV under skolperioderna), när man hade bråttom as hell till bussen?

Allt går just i min rikning just nu..... haha (är lite smått ironisk härva.)

Dock har armen slutat göra ont , nu dras jag bara med något som kan kännas som en liten träningsvärk. Skönt!
Mja, idag har jag även beställt julklappar, jag har gjort svenska tyvärr så gick tidsbristen ut över svenskan då jag inte alls fick mycket gjort. Har även gjort lite extra spanska, som kompressation(?) för att virrpannan här glömde ta med sig spanska böckerna i all brådska. Åh det här dagen är inte min dag. bara att ta nya tag imorgon eller vad ? ;)


MESSIGUBBENNN ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0