Today

Hej hej :)
Nu sittter jag här hemma och lyssnar på Westlife. Ingen missade dom på idol igår hoppas jag?
Vet att jag DÖ lyssnade på deras låtar när jag var liten, samt Nsync och backstreetboys, magnus carlsson.
Ja , jag var allt en liten boyband-flicka. Tro mig, det är jag fortfarande! ;)

I alla fall när dom körde ett litet medly, eller vad man nu kan kalla det, så blev man lite nostalgisk! HAHA. 

Idag blir det i alla fall New Moon. Ska bli kul! Hoppas att Angelica hinner komma också :)
har jag nämnt att jag gillar tjejerna i min klass? :)


Gårdagens look ! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag ska försöka hinna, :) <3

2009-12-05 @ 13:49:42
URL: http://angelicasimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0