Första inlägget ;)

Men då ska man bara säga; Nu kör vi !

Jag har innan varit bloggare på www.threefaces.blogg.se. Alltså, det var ju lite knasigt då vi va 3 stycken, sedan blev vi två och vi skrev om samma saker. Vilket resulterade i tråkig läsning ;)

Nu är jag fit for fight igen och tja. Det är nog bara till att börja.
Dagen idag har bestått av öppethus på kitas. Skulle ju vara där idag och charma dom med mitt leende. HAHA.
Medan jag stod där och smaskade i mig lite godis (som dock var till "gästerna") ringde mamma och sa att jag skulle snacka me anne och sedan skulle hon kommer och hämta mig så vi skulle ta svinissprutan. Efteråt tröstshoppade jag!  Och trots all shoppande har jag så grymt ont i armen så att jag knappt kan lyfta den. Bra va?
Nu ska jag se vad Julia och Sara hittar på, dom kanske vill vara med och tycka synd om mig?

Skriver mer imorgon, då är det ju även Julmarknad här i Jönköping. Dock blir det väl en regnig sådan, istället för en kall "snöig" mörkerdag, en sådan som det var när man va liten.. haha.


strike a poose !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul !!!! :D

2009-11-29 @ 00:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0