Mysdag.

En dag fylld med mys kan man kalla min dag idag.
Började med att julia kom och vi delade in historia arbetet. erkänn att vi är bäst gumman? :*
Sedan fortsatte jag i lugn och ro med svenskan och efter det , när det började bli mörkt ute tände jag massa ljus här i rummet och slog in julklappar. En sak till farfar och en sak till en hemlig person som inte får veta att hon ska få julklapp. Hmmmmmm vem kan det varaa ?
Måste även köpa saker från Kahls, Ikea, väntar på leverans och ska även kika in på dressman x2 ;D så jag är inte riktigt klar med mina presenter än ((:

Nu sitter jag här, fortfarande med ljus tända och lyssnar på musik och äter lussekatt. Mjum. Julen är inte helt fel ändå.



Dekorationsljus, ljus i "ljuslykta" eller vad det heter, sedan på mitt nattduksbord har jag även tre doftljus.
I fönstret hänger Farmors adventsstjärna. Det är ganska viktigt för mig att ha den uppe varje år, för att , ah jag vet inte det är bara viktigt. Kanske för att farmor inte längre finns hos mig?

Kommentarer
Postat av: Ella

ÄLSKARRRRRRRRRRRRRR DIN BLÒGGGGGGGGG (;

2009-12-01 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0