En av de bästa söndagarna någonsin.

Ja, som rubriken säger så ah, idag har det varit en superhärlig söndag.
Jag & Sara åkte in till stan vid halv 3 och mötte upp Elias och Tommie. Tillsammans gick vi till waynes och haffade ett bord på uteserveringen (i solen såklart!). Efter ett tag kom även Lukas och Wiggen. Satt och njöt i någon timma i solen och pratade.

Efter det tog vi den långa promenaden på 2 minuter till Mc och köpte glass som vi sedan åt på piren. Efter det gick vi runt och Sara skulle på någon dansgrej. Vi andra spelade "fotboll" med en tom snusdosa (HAHA) och gick senare upp till taket på parkeringshuset och bara njöt. Efter det blev det till den lilla "parken" vid John Bauer Muséet. Bussen hem var dock otroligt seg i och med att jag glömt min ipod hemma. Lyckat :)

Men idag har varit en fantastiskt härlig dag faktiskt. Har varit otroligt glad och positiv hela dagen vilket jag fortfarande är. Lycklig är jag också för den delen. Har väldigt fina vänner♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0