Friday i'm in love.

Satt precis i telefon med min frisör. Ska åka och besöka henne den 26 & färga håret. Inget mer brunt hår för min del alltså. :)

Idag är det fredag och jag lyckades hålla mig vid liv under den 2 timmars långa onödiga datorkunskapen. Gick samtidigt med i en balkommitte. Jag & 3 stycken andra från min skola + lite andra elever från andra friskolor hehe. Vad jag inte vet är vad en balkommitte gör.. ;)

Inväntar även sara, det är saker som skall fixas imorgon inför sthlm, ah juste har jag berättat att jag ska till sthlm med innebandyn imorgon över en heldag?. I alla fall så kommer det bli riktigt kul tror jag. Åker ju med
sara så hallå hur skulle de kunna bli tråkigt lixom :)?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0