full dag.

Hemmaa!
Slutade sjukt tidigt idag, klockan 10.45 ungefär. Efter det gick vi och snacka lite med rektorn då vi egentligen bara ville ha matbiljetter, men fick höra samma snack igen om valen eftersom det redan va folk inne hos henne när vi kom. Hade även ett litet test innan lunchen (därför fick vi sluta när vi va klara). Svenska ord som är gammla som har samma betydelse som vissa ord man använder idag.
Efter lunchen mötte jag upp mamma i stan som lämnade mitt CV, som jag sedan lämnade till den sista platsen jag tänkt att söka på. Får hålla tummarna för det stället då för han verkade intresserad när jag ringde igår! Vill ju egentligen inte ha feriepraktik ..

Efter det gick jag till pset där jag träffa folk jag inte träffat på mkt länge. KUL! & så var jag ju med sara såklart ;) i alla fall så efter det när klockan slog 1 så mötte jag upp becka för att sedan sätta oss på hamnkanalen och äta glass och snacka om precis allt möjligt. Hon är så bra min becka! :D

nu ska jag sätta mig med lite plugg, ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0