Hamnkanalen.

Klar med pluggandet för läääänge sedan. Har gjort lite annat också, sitter ju inte bara och bloggar lixom ;)
Varit ute på promenix med hundarna, dock en snabbis då jag hade lite annat att göra. Men vädret är ju för jävla skönt! Som sagt gick jag och becka till mc efter skolan och köpte glass mm och satte oss i solen på hamnkanalen. Helt underbart skönt (om man bortser från den lite för kalla vinden..) & där satt vi en bra stund, ja och pratade om allt möjligt och ah. vad finns det mer att säga om det? Jo kanske att min Becka är guldvärd? Heeeelt rätt <3

Imorgon har vi idrott direkt på morgon. Kan ju inte säga att jag längtar direkt. Jag menar, idrott klockan 8 på morgon? Och dessutom är vi i en kyrka. Kul? ..... Noot.
Nu blir det till att tvätta av sminket & sätta på kanal 5, då Desperata Hemmafruar börjar om 20 min :) 





bilder från dagen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0