Hej, det är så här att blablabla..

ÅH VAD JAG BLIR SUR!!

Loggar in på min msn i vanlig ordning. Trycker på mailknappen uppe i hörnet & internet börjar laddas. Efter några sekunder kommer en ruta upp där det står liknande; Hej. Det har krashat en server här i gårkväll & det var tyvärr den server där du har din mail. Detta har resulterat med att alla dina mail tyvärr försvunnit. Du kan skicka och ta emot i vanlig ordning så allt är som vanligt nu. Vi ber så mycket om ursäkt och hoppas att du inte förlorade för mycket. Mvh Msn blablabla.

Närå, hade bara ett arbete skickat från Susanna som jag skulle sätta ihop med mitt och Rebeckas idag och skicka det. Men kan jag göra det? Nej.
& Susanna är inte hemma så hon kan inte skicka det igen, så detta kommer bli kanon det här. Haha får hoppas på att man har en lärare som förstår.. :P

Idag hade jag tänkt att göra lite småsaker. Inget som ni får veta dock. Men sånt kan livet vara ibland.
Ska nu ner och banka huvudet i väggen eller något. Puss :)


Såhär söt är jag idag. & jag är inte så blek det är bara ljuset utifrån som lyser från fönstret..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Lika söt som alltid :) <3

2010-04-05 @ 15:34:17
URL: http://felicianordgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0