If you don't know me by now.

Som jag skrev igårkväll cyklade vi imorse till skolan. Ap härligt att cykla i detta lite kyliga väder då man får en rejäl kick på morgonen. Kanske lite för bra i och med att vi inte koncentrerade oss så bra på engelskan, vi hade fullt upp med att kladda i varandras kalendrar & skriva Susanna♥...... & Felicia♥..... (skriver självklart inte ut namnen på de som kommer efter hjärtat & för att alla ska förstå så är de inte kära i personerna!) sedan tyckte de ju självklart att det var kul att skriva Sarah♥..... då det förstås inte blev lika kul längre hahaha :)

Dagen fortsatte med en Samhällslektion & just nu är vi inne på ett intressant område. Efter det var det dags för den otroligt sega studietekniken, ja menar är det någon som gör läxorna han ger haha?
Lunch och sedan 10 minuters matte för att sedan ta cykeln med Felicia på pakethållaren till frisören. Väl där slinga ja håret till blond. Eller ja, kan ju inte säga att jag blev blond, nu är jag orange-gul-brun i hela huvvet och det ser inte klokt ut. Ringde dit och förklarade läget & ska tillbaka imorgon klockan 11. Kommer nog inte bli skola för min del, kan inte gå utanför huset när jag ser ut såhär! Så det ska fixas imorgon prio 1! Måste komma till skolan på onsdag då det är nationella som jag vägrar missa. Blir det inte bra imorgon vet jag inte vad jag gör om jag ska vara ärlig haha.

Bild på mitt hår kan ni få se när det är fint mörkblondt, nära min naturliga färg, i alla fall att håret är ändrat innan bilderna kommer ut. Känner att jag vill få bort den hemska hårfärgen först..!

Annars bjuder jag på en äldre bild från fotodagen med Sara för någon månad sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0