LALALLA

Har jag berättat om hur lättpåverkad jag är av tvprogram? Ja menar t.ex tv-shop (som egentligen är det vääärsta jag vet..) där man hela tiden får se om detta bältet som tydligen tränar magen åt en, har ju ett sådant som jag inte ens använder. Så jag vet inte om det fungerar btv. Dessutom ska vi beställa Zumba (dansträningsgrejjen) och nu även Proactive till mig.
Tror att proactive kan vara riktigt bra, ja jag hoppas på det. Har ju inte problem med min hy och har iprincip aldrig finnar vilket är grymt skönt. & jag är så slarvig och använder inte ansiktsprodukter förutom ansiktsmasker lite då och då. Så det ska jag också börja med!

Nu när det är finare väder så vill jag bara åka och köpa ett par riktigt sköna löparskor, sätta ipoden på hög volym och ge mig ut och springa (dock vet jag att när jag väl börjar så kommer jag tycka att det är jättetråkigt. Hatar nämnligen att springa haha.) och verkligen ta tag i träningen på allvar. Men nej, ingen tid om operation här nej. Den kommer så småningom, som just nu känns som flera åååååår frammåt. Som sagt, ska plocka fram mitt lilla bälte som tränar magen min ;)

Nu blir det mat & snart träning under Desperate Houswifes.
Efter det blir det dusch sen ska mamma förhöra mig på engelskan. Ha en bra kväll :)

soft sådär på kvällen :) hatar egenligen mysbyxor, men det funkar ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0