Rosenlund.

Badet idag gick bra, hur det nu skulle kunna gå dåligt? Det hände rätt roliga saker faktiskt, kan nämna en sak som va lite smårolig först med sedan började det gå oss på nerverna. En liten kille kanske på 12 år sätter sig väldigt nära mig i bubbelpoolen. Tänker inte mer på det utan jag sitter kvar. Efter ett tag lägger han armen runt mig och sitter så. Jag blänger lite på sara & vi går därifrån varav han klappar mig på ryggen och säger tack? Och sen går vi förbi och han ropar lagom högt tjejen HÄR finns det plats. Senare kom vi tillbaka & då håller han på med Sara ist & tillslut satt han och "knacka" henne på axeln som han ville ngt, sen vi kolla på han & han kollar bort som ingenting. Haha sjukt irreterande!!

Efter badet så gick vi in på Chili Thai och åt en god lunch. Fick komplimanger av två tjejer i kassan som älskade färgen på mitt hår & tyckte att ja passa i det. Sen fråga de hur och vart jag färgat det och allt. Cute! :)

Nu ska ja ringa runt lite samtal! Skriver lite senare. :)


Och nej såhär ser jag inte ut idag. Orkar bara inte ladda upp bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0