Smått & Gott.

Har råpluggat i säkert 3 timmar nu. Om inte mer!? Tycker i alla fall att jag gjort bra ifrån mig och hoppas att mina mindmaps räcker :)

Soft dag i skolan igen. Började 09.15 med religion. Hade senare en håltimme på 2 timmar och 20 minuter. Då jag felicia och susanna gick till stan och kollade runt. Suz köpte ett supergulligt linne som jag var tvungen att prova också haha.
Jag: Susanna, jag passade inte så bra i detta va? :(
Suz: Hehehe... Du fickväldigt stora pattar Sarah.. säger hon och ler stort.
Och allt slutar med att vi börjar gapskratta. Hahaha asså Susanna & Jag, vi har typ samma kassa humor. Men hon hade faktiskt rätt.. ;) Dagen slutade i alla fall med en samhällslektion som faktiskt var helt okej. & Min fina becka är just nu på väg till bräcke.. att du alltid ska åka iväg hörrö ;)♥

Nu ska jag dra mig mot sängen & försöka sova. Hoppas på att pappa inte väcker mig med jämna mellanrum med sina JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eller HEEEEEEELVETE! (ni kanske förstår att han kollar på hockey..)




[Här skulle en bild sitta fint. Men jag känner inte för att ta en eller att sätta in en slumpmässig..]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0