top 2.

Klara Eriksson om Seg onsdag.:
Sjukt hur bra du passar i myströjor!
Kan inte du säga vilka två "killar" i hollywood du tycker är snyggast? Alltså modeller, artister, skådespelare mm. Även tjejer. Skulle vara jättekul att få se! :D

Självklart kan jag göra det! :)
2:a plats (killar) så är det JUDE LAW som gäller. Efter att ha sett The Holiday 1000 gånger så kan man inte göra annat än att gilla honom!? Dessutom är han snygg som satan :)

2;a plats (tjejer), TYRA BANKS. Behöver jag säga mer?

1;a plats (killar) så är det ingen mindre än JUSTIN TIMBERLAKE. Har ni sett Rihannas musikvideo Rehab? Om inte så kolla på den!!!


1;a plats (tjejer) är det JENNIFER LOPEZ Hon är lika vacker hela tiden. Det har jag tyckt i nästan hela mitt liv. Eller ja, sedan jag såg henne i filmer och lyssnade på hennes musik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0