Yesterday.

Igår vad det en slapp och härlig dag. På dagen gjorde jag inte mycket. Läste i min bok som snaaaaaaaaaart är slut. Vilket är skönt då jag kan börja skriva på recensionen. Runt 6 bestämde jag och sara oss för att dra till österängen till Michel där även Elias och Philip var. Väl där så satt vi och hade en väldigt slapp kväll med film, choklad & prat. Förresten har jag fått en ny favorit bland choklad, nämnligen Geisha (som jag aldrig smakat innan i torsdags..)

Idag ska jag sätta mig med lite plugg, möjligtvis läsa lite igen är rätt inne i boken samt  gå till ett möte klockan 6. Vilket påminnde mig just nu att jag måste skriva på avtalet & få mammas underskrift i och med att jag inte är 18..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0