Hej har ni bokat bord? Ja............ nae..

Vilken helg asså. Himla härligt att spendera sin tid med sina vänner!
Igår så åkte jag in till stan med sara och där mötte vi upp tinn & elias för att gå och äta. Vi hamnade på jensens dit även lukas kom för att sitta med oss. Efter mycket skratt, prat och allmänt dryga kommentarer (HAHAHA!!) så gick vi vidare till claras. På vägen dit så lämnade vi även av elias till hans jobb och vi fick även se typ världens fullaste människa trilla av en bil. Jag höll på att dö av skratt btv.

Lördagen slutade med att jag och sara fick springa till bussen då vi stod och väntade på den på juneporten. Helt plötsligt kommer ja på, men sara vår buss går inte från june!! I panik springer vi till rådhusparken och väl där ser vi vår buss gå. Som tur va vart det stoppljus där vi såg bussen och gissa om det var rött. Så efter lite puppyeyes till busschauffören så hamnade vi på bussen i alla fall. Däckade rätt gott i sängen efter det kan jag lungt säga.

Nu om tio minuter ska jag slå på kanal 5 och titta på Irene Huss. Brukar inte gilla svenska filmer men denna är faktiskt riktigt bra! Kommer ihåg att jag och susanna låg uppe förra söndagen och kollade på det första avsnittet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0