I wanna boom bang bang with your body yo

Sådär, nu har jag varit hos sjukgymnasten och ska inte tillbaka förrens nästa vecka. Skönt! Det är så otroligt tråkit att stå och göra samma övningar hela tiden. Speciellt när det inte är någon radio eller musik på. Då får man ju nästan panik.

Nu ska jag ta tag i mitt odugliga rum. Jag vantrivs verkligen i denna röra. Nu ska det rensas i garderoben, men först ska det plockas upp kläder som ska till tvätten och även plocka undan lite lakan och så. På tal om lakan kanske jag skulle ta och bädda rent i sängen när jag väl är på gång. Annars får jag ta det imorgon.

Undertiden jag städar och fixar så får ni en låt att lyssna på så länge. Visst vill man bara dansa till denna? :) - Mohombi - Bumpy Ride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0