I'm back

Dålig uppdatering, jag vet. Men det är rätt svårt att skriva när man inte har något att skriva om, dessutom är det supertråkit att läsa då också.

Så, vad har jag gjort de senaste dagarna? Jo, jag har sovit inne hos sara och sedan bara tagit det lungt. När jag sov hos Sara så stod vi halv 12 och stekte pannkakor som vi sedan åt med nutella. Det var såå gott! Efter det skulle vi kolla om det fanns någon vettig film på tv. Det slutade med att vi satt och kolla på någon obegriplig krigsfilm som sedan följdes av en komedi eller något.

Igår, ja då gjorde jag inte mycket. Det suger att alla ska jobba och så. Helt seriöst så är jag nog den ända som inte jobbar just nu? Dagen har inte heller varit så händelserik, men har ändå lyckats hitta på lite olika så helt uttråkad har jag inte varit.

Nu sitter jag och kollar på mina favoriter i Sex and the city. Funderar på att skaffa mig vänner boxen också. Bra att ha när det inte finns mycket att göra :)

Nej, nu ska jag bädda ner mig i sängen och fortsätta titta. Så skönt att ha tv på rummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0