'Slappdag' med min Becks ♥

Sorry för dålig uppdatering igår. Men jag va inte hemma på hela dagen. Åkte hemmifrån till skolan vid 8.41 och kom hem på kvällen 00.00.

När jag satt på bussen och precis kommit in till stan så får jag ett sms från becka, sarah kom inte nu vi börjar 11. Jag ba jahop okeeej, så gick jag till Becka där vi satt tills vi skulle börja. Kommer till skolan vid 11 då vi skulle ha matte, nej då ska vi inte ha matte utan vi fick vårt schema och fick gå hem. Satt en stund och åt lunch sen gick jag hem med becka igen. På vägen till becka lämnade jag två cv;n. Nu är det bara till att hålla tummarna!

Hos becka va vi hyffsat lama & min telefon gick sönder! Jag upptäckte att min högtalare inte alls fungerade, varken till musik, till ljud när det ringer/kommer sms eller när man själv ska ringa. Så nu idag ska jag ladda upp min brors förra samsung och ha tills min kommer hem från lagning! Senare på kvällen igår så gick vi på prix och handla lite gott och sedan kollade vi på Remember Me. & herregud vad den va bra säger jag bara!

jag & min fina vän på yran nu i sommras!! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihiiii du säger Prix nu och inte konsum :) <3

2010-08-28 @ 15:13:38
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-29 @ 11:35:23
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0