Snart godnatt

Sitter uppe och väntar på att Criminal minds ska börja. Brukar titta på det innan jag går och lägger mig, men idag verkar det sändas lite senare än vanligt. Efter det blir det sömn. Ska upp imorgon och ta en lång härlig dusch, sedan bege mig in till stan för att leta efter nytt att hänga i garderoben. Parfym skulle jag vilja ha en ny också, men det fixar pappa som en snäll "överraskning" till mig från en shop på flygplatsen när han kommer hem. Förra gången fick jag britney spears, som jag önskade och ville ha hoho :)

Japp, nu ska ja krypa ner i sängen och kolla på det sista av CSI. Efter det programmet slutar, börjar Criminal Minds. Skriver imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0