Bara för att

Jag har lite smått ont i huvudet just nu, kan det bero på sömnbrist och för lite att dricka? Ja det tror jag nog. Sov bara tre timmar inatt på tåget, vilket faktiskt är hela två timmar mer än på resan dit. Det suger rätt mycket att sitta på ett tåg i tolv timmar och bara sova så lite. Speciellt när det är nattåg....

Ni skulle sett mitt och Susannas lilla ''äventyr'' på tåget igårkväll. Vi kom på att vi ville ha en kortlek vilket dom kanska hade i bistron. Ja då gick vi de 711 vagnar som va mellan och när vi kommer fram, ja då hade det stängt för en halvtimme sedan. Vi ba yeeeey och gick tillbaka. Men vägen till och från bistron va helt stört kul :)

Nu sitter jag och smsar med allt och alla känns det som. Vad som händer nu ikväll vet jag faktiskt inte. Det märker vi eller hur :)?

Såhär kan man se ut i soffan hemma hos Robin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0