En styck trött Sarah.

Att det ska ta över 1 timme att ta sig hem från jobbet med buss (då det tar 10 min med bil..) är helt sinnes! Man blir rätt less på det & ja menar, det finns annat man vill göra än att sitta på en buss lixom.

Har i alla fall gått klart 4 av 6 timmar av min utbildning & det går jättebra. Lär mig snabbt och stod till och med lite i kassan idag. Men gud vad de e mkt att hålla reda på! Men det ska nog gå, bara man kommer in i det lixom. Har även mitt schema för december och det ser bra ut! :)

Nu ska jag tvätta av mig sminket och sen ska jag läsa lite till imorgon & sen blir det sängen. Natti ! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Vart jobbar du? :)

2010-12-16 @ 19:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0