M A J

Jag gick från brunett till "blondin" (mer blond/orange..). Färgen blev verkligen inte som den skulle och efter det bytte jag frisör! Första gången blev misslyckad, så misslyckad så mamma sa: Om du inte vill gå till skolan imorgon förstår jag dig. Slutade med att jag gick tillbaka till frisören & hoppade över skolan.


Tog mer seriösa bilder i skolan..



Var med Sara på stan samma dag som spanjorerna skulle komma. Tog egobilder på Psets toalett & fikade på Waynes.



Spanjorernas tur att komma till oss. Gjorde lite olika saker, visade dom A6, bowlade mm. Jag menar, vad finns det i Jkpg lixom? Ingenting mot Barca.. & sista kvällen var vi 5 st hemma hos mig och kollade fotboll!






Jönköpings marknad med mina fina Susanna, Rebecka & Felicia. Fanns roliga "ballonger/bollar" som flöt på vattnet som man klev in i. Askul!



Det vart så fint väder ute så man tog tillfället i akt och satte sig i solen och pluggade med musik. Tog även en härlig fika med Sara & Elias!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0