M A R S

Detta var nog en av de bästa månadera yet!

Började umgås mycket med Susanna, Rebecka & Felicia. Gick ofta till grupprum och pluggade.


Vi fick världens sämsta schema med delad datorkunskap. Så varannan vecka have di en håltimme & vi passade på att ta en fika inne på Bernards!


Vi åkte och badade på idrotten & jag rebecka tina och mickan var ca 40 min sena till lektionen, när vi står i hissen säger dom ska ni med till Barca? Det finns platser kvar, gå och prata med Anne nununu!


Vi lyckades även att övertala Susanna som va lite osäker i början ;) Detta var onsdagen, resan skulle ske tisdagen veckan därpå. På torsdagen betalade vi våra 500 för hela resan & på fredagen fick vi tillbaka pengarna pga att vi inte skulle få resa helt plötsligt. Smådeppiga över det ringer vi hem och berättar detta. Åker hem till Susanna och har tjejkvällen vi planerat att ha så ringer Beckas morbror och säger : NI SKA TILL SPANIEN! så han ringde och fixa in oss i resan igen. :)

Gick med mitt lag på en Innebandygala i kyrkan.


Den 16 mars runt 10 tror jag det vart så åkte vi mot Barcelona. Resan tog 16 timmar. Jönköping-Göteborg-Oslo-Barcelona. Veckan var hur härlig som hellst & förändringen av väder var enorm. 25 grader och molnigt mot -20 och snö lixom. Bodde hos varsin familj och även det var väldigt trevligt. Resan var verkligen hur kul som hellst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0