You are my only, no need to worry.

Igår blev det inget med Susanna & Felicia, synd! Efter lite om och men gick jag tillslut in till Sara & Julia kom någon timme efter det. På kvällen gick vi ut och hoppade i snön, betedde oss som 5 åringar. Men vad gör det :)?

Idag åkte jag in till stan och träffade Lukas & Elias. Mycket trevligt faktiskt, och nu sitter jag här och har mindre trevligt och funderar. Vill ha något att göra, är så himla rastlös nuförtiden!

Kommer att lägga till en ny mapp/kategori i bloggen som heter Resumé 2010. Istället för att göra ett himlans långt inlägg med massor av bilder från varje månad så kommer jag lägga ut en månad i taget, Januari-December.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0