datorer är krångliga!

Nu är jag hemmkommen. Vi förlorade tyvärr med 4-9. Bättre lycka nästa gång hoppas jag :))

När jag kom hem från matchen så gick jag upp och kollade lite på min dator som helt plötsligt börjar knastra/spraka. Jag blev livrädd så jag slog ner luckan och när jag öppnade den igen efter ca 5 sek så va de bara svart. Allt slutade med att jag tryckte av datorn (på det viset som pappa alltid sa till mig att man inte fick när jag va liten) genom att bara hålla in knappen. Och nu vågar jag inte starta den.
Någon som vet om det är farligt när datorn knastrar/sprakar, som typ i en brasa eller när man tänder en raket?



Drömdator nr 1; en vit MacBook!


Kommentarer
Postat av: lukes

sv; okej, tar det bara lugnt :D

2010-02-13 @ 16:40:29
URL: http://nattstad.se/lukes
Postat av: Felicia

En sån har jag (; hehehe

2010-02-13 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0