10-01-13

Hemma, eller det har ja varit ett bra tag nu. Kom hem runt kvart- tio i ett!
Fick våra nya scheman idag, och jag kan bara säga vilka härliga tider, vår längsta dag är till 13.45 ;D
Det var även ingen idrott för min del idag, hade vikarie och de körde innebandy. Himla skit, satt i alla fall på bänken och satt och längtade efter att själv spela innebandy haha. Vad annars ska man göra?
Hade ju fått köra på mitt egna program om vi hade haft Kim idag.  Hehe.

Jaja, nu ska ja fixa lite här hemma, och jag ska ta ett stort glaas juice också, galen i juice nu för tiden...

jag som hade klätt mig i idrottskläder och allt. Tusan! I handen håller ja min frukost, drick yoghurt från coop :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0