10-01-19

Hej bloggen, och alla som läser den idag har det varit en lite för bra dag. Eller mja, kan en dag någonsin bli för bra:)?
Idag har dagen bestått av skola, mestadels. Hade spanska helt själv i morses då min lärare hade en tid hos högskolan vid 09.30 (som blev framflyttad från 10.30..), efter det hade jag håltimma själv och då gick jag till mitt favoritfik, i ♥ the coffehouse. Det ägs av min vän Mazen. Där satt jag och studerade lite, blev bjuden på nybakad äppelkaka med grädde. Hur gott som hellst & väldigt snällt.

Nu har jag i alla fall kommit hem och har rastat hunden, pluggat och lite annat. Slutade kvart i ett idag.
Sitter även och äter äppelbitar med kanel&kardemumma på. Det är också ett stort plus. Nyttigt och gott lixom :) 

 
  jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0