Första dagen på det nya året.

hej hej, sa precis hejdå till min bror som ska hem till malmö nu. han har varit här en vecka så det kommer kännas ensamt ett tag skulle ja tro. nu har ja ju inte någon som ligger och sover på golvet vid min säng. hahaha
eller jo det har jag ju, nu väl är mamma och lämnar mormor hemma i nässjö, och snart kommer min kusin +faster+farbror+hund och sover här till imorgon. gäster hela tiden.
Men det är kul det också. Så med bloggande blir det nog inte förrens imorgon.

Nyår igår och till er läsare GOTT NYTT ÅR!
Måste säga att det inte var jättelyckat. och jag trodde de skulle va helt annat. men nej, ingen info till sarah.
åh, va sur ja blir när ja tänker på igår. ville ju att de skulle bli kul, men ist blev de stooooor flopp!

jaja , nu ska ja fixa lite här hemma innan nästa lass gäster kommer. ikväll blir det väl stan och fika eller ngt med kusin.


Kommentarer
Postat av: nathalie

God fortsättning på det nya året!

2010-01-01 @ 17:01:25
URL: http://newfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0