Kort skoldag, kort hår.

Idag va skoldagen kort, från 08.00 - 10.20 inte helt fel ;)

Efter skolan gick jag och julia runt lite på stan och jag kunde inte hålla fingrarna i styr och råkade visst köpa med mig en kofta hem. Vet inte riktigt om jag vågar räkna kofthögen här hemma som växer sig större, men jag vet i alla fall att antalet är runt 30...
Sedan gick vi till liljeholmen för att klippa oss hos vår frisör. Ja vi har gått till samma frisör så länge jag kan minnas! (iprincip...) 
Kan ju också meddela att mitt hår blev kort! Ja, jag trivs inte riktigt i längden om man säger så, men dom extra centimeterna växer ut på ett ögonblick.

Om ca en timme ska vi bort till pizzerian som ligger en halv min här ifrån, och äta, jag och mina tjejer.
Ja det var nog allt, skriver nog innan vi går :))


Jag vet att det har gått sisådär 6 timmar, men ja saknar mitt tjocka hår(se bild!), blev rejält mycket tunnare nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ!

va gärna med & tävla på min blogg!

www.EmmaMariaStenius.blogg.se



ha det bra!

kram

2010-01-23 @ 13:28:07
Postat av: fanny

Nu har jag veckans blogg tävling,anmäl din blogg puss<3

2010-01-24 @ 19:32:58
URL: http://fannyfannyy.blogg.se/
Postat av: Bellezza

Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram

2010-01-24 @ 20:11:26
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: fanny

Nu har jag veckans blogg tävling,så anmäl din blogg!

pusspuss<3

2010-01-25 @ 17:08:18
URL: http://fannyfannyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0