Längtan

blogg.se har blivit konstigt tycker jag. Men det är en annan 5:a.
Håller på att packa lite tills imorgon. Drar ju förmodligen till malmö (om det inte blir snökaos..) , men alltid bättre att ha det packat ifall man åker, så får man ju packa upp i värsta fall.

På lördag kommer det att bli väldigt kul & hela vardagen kommer att förändras, speciellt i början. Men kul som attan kommer det att bli. Åh längtar lite sådär smått faktiskt.♥

Igår va vi på snabba cash och jag gillade den inte. Verkar som att jag är den ända i världen som faktiskt inte tyckte om den, lite för läskig&otäck för min smak..

Nu ska ja återgå till min underbara converse väska, som jag starkt funderar på att köpa i blått också. Min är ju i vit. Hmm. ah, man får allt se vad man hittar i Malmö! :)
& all packning ligger här och väntar.
Tudles.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0