Ordet är ditt.

Idag kom jag hem till ett tomt hus. Det brukar ju annars finnas en liten krabat här hemma som piper som jag vet inte vad när man kommer hem. Pratar såklart om vår söta lilla hund.
Men idag är han med mamma en heldag på jobbet, förstår att hon inte vill köra hem i detta snöväder!
Borde inte snön ta slut snart? Ja menar, det borde egentligen finnas en gräns för hur mycket snö det kan snöa..??

I alla fall, ska sätta mig med min spanska bok och senare ikväll blir det Snabba Cash med Elias&Lukas&Tommie&Henrik&Sara. Ja, vi är ett gäng som ska gå, vilket kan vara bra i och med att jag är av den känsliga sorten som säkert kommer att tycka att filmen är läskig..
Mer om filmen kan jag ju inte säga, i och med att jag inte har sett den än..

nej , nu blir det spanska ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0