Skridskor!

Hemkommen efter en rätt kul dag.
Åkte med S & J till råslätt för att åka skridskor. Kul faktiskt men skulle dock haft ett par större skridskor, mina fötter frös till is och ja fick typ hur ont som hellst. Det hela slutade med att jag satt och kollade 10 min på sara och julia när de åkte. Men inget är kul utan mig, så de packade ihop grejjerna och vi åkte hem.
Då hade vi varit där i ca 1 timma. HAHA.

Efter det gick vi in till julia och åt våfflor och kollade The Simpsons, the movie. Haha under filmen satt julia och beklagade sig över att de såg ut som marsipan gubbar...

Nu ska ja nörda mig återigen och kolla på SATC. Alltså det finns verkligen inget bättre!

-När man är deppig; SATC + Choklad = bääästa trösten!

-När man inte är deppig; SATC + Choklad = himmlen!

fast jag ska dock dra ner på det onyttiga nu och äta nudlar ist. Det fungerar säkert lika bra.... ;)

jag och frukosten idag, bestående av en drickyoghurt. Mums!


Kommentarer
Postat av: Angelica

söt är du sarah :D

2010-01-08 @ 18:44:36
URL: http://angelicasimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0