I can't miss, can't lose, can't miss

Idag, ja idag sa jag upp mig från jobbet mitt. Känns otroligt bra faktiskt! Har fått ett litet jobb av Micke just nu, på danska! Men det löser sig och jag gör faktiskt rikitgt bra ifrån mig haha. Jobbar hemmifrån gör jag också. Hur bra är detta inte då!? :)

Efter jobbet i alla fall gick jag och **** & tog en glass på piren. Det va supertrevligt och ja, vad mer ska man säga. Vill inte säga för mycket heller.

Nu om cirkus 5 minuter så börjar Sex and the city. Även fast jag har boxen och sett avsnitten flera gånger så är det faktiskt något jag måste se. Att det fortfarande är bra efter så många gånger fattar jag inte haha.
Imorgon ställer jag klockan. Har tänkt mig att börja jobba lite runt 10. & senare på kvällen blir det stan. Hopaps jag hittar något fint att ha i östersund. Har tänkt att kolla på leggings i alla fall.
Packa borde jag börja tänka på också ja. Men hela onsdagen har jag ju också.

[Har ingen passande bild. Så ni får helt enkelt ingen :)]


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Gott med glass, iaf om det är riktigt varmt.

2010-07-27 @ 12:59:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0