Proactiv Solution

I söndags var mamma och hämtade ut ett paket till mig. Glad blev jag när jag fattade att det var mina Proacvtive produkter. Som vi beställt en gång tidigare men det blev fel i deras datorer och paketet skickades ut helt fel..

Jag måste bara säga att jag älskar produkterna. De består av en lätt scrub, ansiktsvatten, dagcreme och nattcreme. Hyn känns redan bättre och lenare. Har aldrig haft stora problem med acne, men alla har väl något eller hur ;)? Produkterna hjälper, och de doftar underbart vilket bidrar till ännu en renhetskänsla. Japp, detta är något jag kommer fortsätta med. Bara det att min plånbok inte kommer bli så glad framöver ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0