RUBRIK.

Får börja detta inlägg med att säga; Grattis på namnsdagen.. till mig själv.
Har precis stått med fingrarna ut genom fönstret här i rummet. Jo, deet kan finnas en anledning till det, vilket är att jag faktiskt tog bort nagellack med sådant medel som luktar så starkt. Jag är en av de människor som inte tycker om lukten av lim, nagellacksborttagning och bensin. Ska alldeles efter att detta inlägg blivit klart måla på nytt rosa nagellack som jag köpte i kroatien för en rätt billig peng. Underbart med fynd hoho.

Idag var jag som sagt på stan med Felicia. Men min garderob & hylla står fortfarande tomma på nytt. Men det gör mig inte så mycket. Har kanske annat att lägga mina pengar på just nu. Fast det håller vi som en liten hemlis sålänge tycker jag. Fast min mage kom hem lite tjockare och fullare. Satte oss nämnligen på George's och åt en god focaccia, men tyvärr höll den inte måttet för focaccian i kroatien. Mumma!

Senare ikväll kommer det upp ännu en låt som spelas om och om igen i huvudet mitt. Så det kan bli ibland alltså. Nu är det dags för naglarna att bli fina!

En bild från april. Det var livets söndag hoho. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0