Surrender yourself to me

Åh vad jag är trött, även fast man inte gjort speciellt mycket mer än att sitta och prata med mormor som varit här nu under helgen och läst och gjort sådana nödvändiga saker. Blir man inte slö av höst&vintermörkret så blir man slö av solen, haha.

Imorgon hoppas jag på en runda inne i stan. Skulle vilja ha något nytt hängandes i garderoben och kanske en ny parfym på hyllan, även om jag faktiskt fick en på båten till tyskland. Tycker att det är härligt med nya dofter hehe.

Igår träffade jag även Sara lite på kvällen. Hon är ju ute i sin stuga för tillfället och har inte träffat henne så mkt sen jag kom hem. Gick ju på bio en kväll. Igår i alla fall gick vi ut och åt på ett ställe jämte filmstaden. Har aldrig memorerat namnet på stället, frågan är om jag någonsin vetat vad det heter. Kinamat buffé vart det i alla fall, inklusive 10 bitar sushi. Som jag knappt rörde då jag blev så fruktansvärt mätt. Kan fortfarande inte bestämma mig om Sushi är gott eller inte, det är en sådan speciell smak. Speciellt tillsammans med wasabi och soya, då det blir väldigt salt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0