sådärja.

Japp, nu är jag klar. Inte från jobbet utan då kom jag hem klockan 5 över nio. Hur bra som hellst! Fick även lift idag igen, fast av en annan. Namn nämner jag faktiskt inte här då det inte alltid är så bra. Supertrevlig var resan i alla fall och ja, supersnällt av "personen" att köra mig.

Det jobbiga med att jobba 17-21 är att man inte riktigt är hungrig innan man åker till jobbet, men när man sedan har rast runt kvart i 7 så håller man iprincip på att dö och magen skriker. Idag var en sådan dag då jag och några till gick till Mc och köpte hamburgare. Hur det slutade med att jag stog där med två istället för en håller jag faktiskt för mig själv hehe...

Tänk att om en vecka så är detta första kvällen i Östersund med mina fina Becka & Susanna. Då kommer jag att vara så glad!

Dels så blir det inte heller några biljetter bokade. Det är en anledning jag inte skriver ut här utan det tycker jag bara angår oss som är inblandade. Notera att detta inte har något med Norrlandsresan att göra då biljetterna är bokade sedan långt tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0