Distriktet.

Onsdag&Torsdag:

I onsdags slutade vi skolan. Första skolan som gjorde det (vad jag vet).
En annorlunda skolavslutning men helt okej & är supernöjd med mina betyg faktiskt. Efter avslutningen så gick vi och åt på Jensens, även det var supergott och mycket trevligt.

Runt 4 tiden (?) så åkte jag in till stan igen och mötte upp Elias & vi satte oss inne på Waynes, efter en liten stund kom även Tommie och Lukas. Mycket trevligt!

I torsdags (igår) så åkte jag in till stan & mötte upp Becka, Felicia och Susanna, satt inne på George's och åt pasta och snacka massa. Felicia var dock tvungen att gå lika snabbt som hon kom tyvärr..
Efter det drog vi hem till Beckis och kolla på säsongsavslutningen på Grey's Anatomi (2:a gången för min del) & efter det gick jag er till mamma, pappa och bror inne på kaffe paus och åt en god sallad.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än städat & varit hos distriktsköterskan och lagt om mitt bandage och "plåster". Tycker inte om att se stygnen, uschiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0