:))

Värmen har kommit ! :)
efter mitt lilla inlägg här häromdan så tittade en stark sol fram dagen efter, så sol har vi haft nu i tre dagar och den kommer hålla i sig (hej bikinilinjer!). Igår va det även en vecka sen jag packade sista sakerna och åkte. (spenderade torsdagkväll & hela fredagen i tyskland) & på lördag är det dags för  stad & boendebyte. Då beger vi oss till Rovinj istället där det finns massor av shopping, sol och bad. Alltså helt perfekt för min del.

Solen är just nu min bästa vän, tillsammans med min käre ipod också då såklart. Saknar mina fina vänner hemma. Att biljetterna är färdigbokade upp till norrland också gör mitt hjärta glatt. Längtar lite smått dit. Men nu får man ta en dag i taget, har ju som sagt hela två och en halv vecka kvar i paradiset !! :)

Det var väl allt för mig skulle jag tro. Vet inte hur internet tillgången kommer se ut nu när vi byter boende, men förhoppningsvis klarar ni er utan mig i 2 veckor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0