Dammsugar & pluggar.

Sådär, nu tycker jag att jag är duktig som dammsugar samtidigt som jag sitter vid datorn, eller hur ? :)
Riktigt bra timesaver, då man inte alltid har tid att hinna med allt. Ska nu sitta och leta upp ca 2 meningar om vårt arbete inom religionen till imorgon, ska kort redovisa om vad det är vi sysslar med. Jag vet att detta är så himla intressant att läsa om visst?

Är förövrigt rätt kär i CSI triologin, då jag gillar NY, LA & Miami & alla i en kan ju inte vara så fel eller hur :)?
Nej, som sagt ska det bli lite gjort idag också, så inte sitta här och "slappa".


I skolan igår ;) hahahaha.


Kommentarer
Postat av: Felicia

du är såå fiiiin! :D <3

2010-03-31 @ 20:50:56
URL: http://felicianordgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0