Desperate Housewives

Nu är jag både mätt & glad & fräsh. Har varit på utvecklingssamtal och kan ju säga att jag är supernöjd över mig själv faktiskt. Fick till och med höra VÄLDIGT positiva saker om min engelska, ja menar man kan faktiskt inte få bättre kommentar hehe.

I alla fall så har jag nyss ätit och innan det tog jag en lång dusch. Måste även rekomendera lite så i smyg Gilettes nya rakhyvel, Venus Embrace. Benen känns lenare än någonsin! Så alla andra rakhyvlar kan ju slänga sig i väggen ;)

Ni har väl förresten inte glömt bort att det är säsongspremiär på världens bästa serie? Snackar ju såklart om Desperate Housewives ;) Jag kommer ju i alla fall sitta bänkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0